اطلاعات روز: وزارت داخلهی کشور اعلام کرده است که در نتیجهی اصابت یک فیر مرمی «بیم یک» بر یک خانهی مسکونی در ولایت میدانوردک، سه غیرنظامی کشته و یک غیرنظامی دیگر زخمی شده است.
نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد شب گذشته (پنجشنبه، 11 میزان) در روستای «بازیخیل» ولسوالی نرخ ولایت میدانوردک رخ داده است.
آقای رحیمی گفت که این مرمی «بیم یک» از سوی جنگجویان گروه طالبان شلیک شده است.
گروه طالبان تا کنون در این باره چیزی نگفته است.
ولایت میدانوردک در جنوب کابل از ولایتهای ناامن کشور به حساب میآید که بهدلیل فعالیت گروههای تروریستی در آن، هرازگاهی شاهد وقوع چنین رویدادی بوده است.

it’s BM-1 not beem-1