اطلاعات روز: وزارت امور داخلهی کشور میگوید که شش غیرنظامی در نتیجهی یک انفجار در ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا کشته شدهاند.
نصرت رحیمی، سخنگوی این وزارت در تویتی گفته است که این انفجار روز گذشته (سهشنبه، ۹ میزان) در روستای «باعزخیل افغانیه» رخ داده است. به گفتهی او، این رویداد ناشی از انفجار یک حلقه ماین جاسازیشده توسط جنگجویان طالبان بوده است.
آقای رحیمی توضیح داده است که کشتهشدگان این رویداد شامل چهار خانم و دو پسراند.
همچنان سخنگوی وزارت داخله افزوده است که دو غیرنظامی دیگر بهشمول یک خانم در این رویداد زخمی شدهاند.
گروه طالبان اما تا کنون در این مورد چیزی نگفته است.
ولایت کاپیسا در شمال کابل از ولایتهای ناآرام کشور به حساب میآید که گروه طالبان در شماری از ولسوالیهای این ولایت حضور و فعالیت دارد.
