هادی دریابی
حالا به حول و قوهی خداوند این خبر را یکجا میخوانیم؛ طالبان سگ خارجیها را کشف میکنند، بعد در یک اقدام شجاعانه آن را ضبط میکنند. به باور طالبان، آنها این سگ را دگروال نامیدهاند. اما کمیسیون مشترک رسیدهگی به شکایات انتخاباتی اعلام کرده که به خدا رسیدن به شکایات، مخصوصاً با وجود نامزدان قوی به این اندازه، از توان ما خارج است. ما هنوز آماده نیستیم (زنگ خطر). اما نامزدان شدیداً در کمپاینها از نقض و عیب دیگران، مخصوصاً مقامهای فاسد کشور سخن گفته و راهحل را بعد از وقفهی رایدهی اعلام خواهند کرد. یعنی رای از شما تا نفر رییس جمهور شود، بعد راهحلهای روغنی و فولادی را مشاهده خواهید کرد. ذبیحالله مجاهد که شخصاً ریاست کمیتهی حقوق بشر جمهوری طالبان را برعهده دارد، اعلام داشته که به فضل خداوند عمل کشف و ضبط دگروال امریکایی، به موفقیت انجام شده و اکنون در کمال سلامت زندگی خویش را در کنار برادران ناراضی کرزی سر میکند. مجاهد از مجاهدت گروه وابسته به خودشان بهشدت ابراز خوشحالی کرده و گفته، ما زمانی موفق به طرح و اجرای این عملیات جانانه شدیم که برنامههای اقتصادی بعضی از نامزدان را مشاهده، یا به صورت مخفی و با همکاری بعضی از مشاوران قابل اعتماد آنها را خوانده است. به باور این فعال حقوق بشری کشور، این سگ مجهز به یک جلیقهی کافری بود که در آن از تفنگ گرفته تا یک آیپد مجهز به نقشه و فیسبوک و تویتر جاگذاری شده بودند. اما گروه کاشف و ضابط طالبان، فوراً و بدون هیچگونه ورقبازی یا بروکراسی غیرضروری، جلیقهی آلوده و عجین به شرک این سگ را برداشته و یک جلیقهی حلال به تن آن دگروال کرده که مبادا نکردن آن را دال بر بیفرهنگیمان تلقی کنند. ذبیحالله مجاهد همچنین طی یک استاتوس ویدیویی، خطاب به فعالان دولتی، معدنی، زراعتی، صنعتی، خدماتی، هوایی و زمینی جامعهی جهانی ابراز داشته که این دگروال زمانی آزاد خواهد شد که 1- پیمان امنیتی با افغانستان نه، بلکه با پاکستان و ایران امضا شود. 2- مارک زاکربرگ، مالکیت فیسبوک را به ملا عمر یا فرزند وی (آخندزاده) بسپارد. 3- هیچمجری، چه در طلوع زندگی کند یا در تلویزیون یک، حق ندارد GDP را عاید سرانهای خالص تلقی کرده و مردم عزیز افغانستان را از دایرهی دین مبارک اسلام خارج بفرماید. مخصوصاً اشرف غنی که پلان صد سالهی اقتصادی سازمان ملل را نوشته و قانون اساسی سرمایهداری را تفسیر کرده است. 4- سازمان فقر امریکا حق ندارد در مورد فقر افغانستان، اعلامیهی مطبوعاتی صادر کند. به آفریقا چه که مردم افغانستان از خزانه میخورند یا از پیشرفت و توسعهی تریاک. امیدواریم هیچمرجعی حق نداشته باشد از ناکامی یا پیروزی جامعهی جهانی، بهخصوص امریکا، در امر مبارزه با تریاک ابراز نگرانی کند. ما دوست نداریم شریک استراتژیک خویش را از دست بدهیم. 5- بیکاری یک مشکل اقتصادی نیست. این تیوری جدید ما باید در کتاب ثبت رکورد گینس ثبت شده و امتیاز آن فقط و فقط به طالبان و اهالی شریف وزیرستان شمالی داده شود. 6- به طالبان صلاحیت عام و تام داده شود که دختر حاجی محسن با پسر ذوالقفار ازدواج بکند یانه؟ سریال پولاد علمدار از نو دوبله شده و نام پولاد به ملا شمشیر تغییر کند. همچنین تلاش شود که دختران این سریال، با حجاب سفید ظاهر شوند. 7 –حضرت صاحب مجدداً به کشور برگردانده شود تا خواب ببیند که کدام نامزد پیروز خواهد شد. اگر این بار، پیش از اعلام نتایج خواب ندید، یا خواب دید و خوابش درست نبود، به وی دوباره اجازه داده شود که خارج سفر کند، اما پیش از سفر خلع سلاح شود (لنگی و چپن مبارک اول کشف، بعد ضبط و به آرشیف ملی سوق داده شود). 8- افغانستان یک موقعیت خوب استراتژیک دارد. مردم فکر میکنند که نامزدان ریاست جمهوری برای چور و چپاول افغانستان بهپا خاستهاند؛ طالبان به عنوان یک جریان مردمسالار، از تمام مردم افغانستان خواهش دارند که چنین فکر نکنند. این فکر کوچک و شایستهی ملت مجاهد نیست. مردم باید چنین فکر کنند که اینبار افغانستان نه، بلکه منطقه و در کل جامعهی جهانی چور خواهد شد. ما قبول داریم که موقعیت استراتژیک افغانستان در سطح منطقه این توانایی را به افغانستان میبخشد که سالانه حداقل نصف خزانهی ارشمیدس را به نفع افغانستان به عنوان باج از جامعهی جهانی و کشورهای اسلامی منطقه بگیرد. آنوقت است که افتخارات قبل از اسلام دوباره به افغانستان باز خواهند گشت، بدون اینکه اسلام عزیز از این کشور کوچ کند. 9 –اگر کوچکترین تظاهراتی برای آزادی این دگروال امریکایی در کابل یا واشنگتن یا اسلامآباد جرمنی برگزار شود، این دگروال را به دار کشیده و در صدد کشف سایر دگروالان خواهیم برآمد و خواهیم گرفتار و خواهیم ضبط کرد.
و در اخیر، توجه شما را به یک پیام تجاری جلب میکنم: «کاکا نامزد میفرماید: اگر خدا خواست و مه رییس جمهور شدم، به این کشور خدمت خواهم کرد». حالا سوال این است که چرا این کاکا نامزد پیش از پیش سیاهی و سفیدی رویش را به خدا نسبت میدهد؟ نه آقا! اگر این ملت خواست، تو رییس جمهور میشوی و اگر هم نشدی، لطفاً خدا را مقصر جلوه نده… غم کم داریم که این اراجیف را بشنویم؟
خبرنگار ناراضی
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
