اطلاعات روز: وزارت داخله میگوید یک گروه آدمربایان حرفهیی در یک عملیات ویژهی نیروهای پولیس ملی از مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر قندهار بازداشت شدهاند.
وزارت داخله امروز (یکشنبه، 30 عقرب) در خبرنامهیی نوشته که لطیف، محمد، نجیب الله و عبدالاحد اعضای این گروه اند که روز شنبه از سوی نیروهای پولیس بازداشت شدند.
در خبرنامه آمده که این گروه، چندی پیش، یکی از باشندگان شهر قندهار را ربوده و در بدل رهایی وی، مبلغ پنج میلیون کلدار پاکستانی درخواست کرده بود.
وزارت داخله میگوید که در عملیات ویژهی نیروهای پولیس فرد ربودهشده از چنگ ربایندگان آزاد شده است.
بازداشت یک گروه ربایندگان حرفهیی توسط پولیس قندهار
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
