بهانه گیری
امشب اعلام شد که شرکتهای هندی سرمایه گذاری خود بر معدن “آهن آجه گگ” در ولایت بامیان را لغو کرد دو دلیل عمده، ارزان شدن بهاء آهن و فولاد و ناامنی راه را دلیل لغو قرار داد دانسته اند. اصل گپ همین است که هندوها منفعت خود را در آن ندیده است. اشتباه حکومتما هم این است که شرکتهای که چنین کارهای را میکنند وقت را ضایع و مانع سرمایهگذاری دیگران و فرصتهارا میگیرند، جریمهها و غرامتهای وضع نمیکند آنها وقتی منفعت شان را ندید، از زیر بار خارج و مسایل سیاسی را در خیانت شان، وصله میزند و حالا یک عده تفاهمنامه را به آن چسپانده و نامردی شرکتهای هندی را پس لرزه تفاهمنامه دانسته اند. اما حقیقت همان بهانهگیری منفعت طلبانه است. نقد و نظر
