برخورد تبعيضآميز و دوگانه در پارلمان!
امروز که دو تن از نمايندگان در پارلمان اقدام به درگيري فيزيکي نمودند، ریيس پارلمان به نيروهاي امنيتي پارلمان دستور داد که هردو نمايندهی اخلالکننده را از جلسه اخراج کنند؛ اما بعد از گذشت هفت دقيقه از دستور ریيس، درگيري همچنان ادامه داشت و از نيروهاي امنيتي خبري نشد.
اما هرگاه جناب بشردوست حرف حق را با صلابت و قاطعيت و با آواز بلند بيان ميکند، به مجرد دستور ریيس پارلمان، هنوز سخنان ریيس تمام نشده، امنيتيها مانند برق به اخراج بشردوست از پارلمان اقدام ميکنند.
عجيب اينکه امروز وقتي يکي از نمايندگان اعتراض نمود و کمي بيشتر و بلندتر از حد معمول صحبت نمود، ریيس (عثماني) تذکر داد که آقاي فلاني ساکت باش، وگرنه دستور ميدهم که با شما همانند بشردوست برخورد شود!
اين سخن ریيس نشان ميدهد که ايشان و هيئت ریيسهی پارلمان، براي بشردوست هيچگونه حرمتي قایل نيستند؛ در حالي که بشردوست از جملهی نمايندگاني است که با بيشترين و پاکترين آراي مردم انتخاب شده است.
