یکی از یاران اسماعیل خان ادعا میکند که برای وزارت، دیپلم کار نیست، تجربه کار است؛ تجربهی در سیاست! ضعف و قوت منطق در این ادعا بماند سرجایش؛ اما وزارت انرژی و آب چیزی نبود که به اساس تجربهی سیاسی اسماعیل خان به اسماعیل خان رسیده باشد. اسماعیل خان نه متخصص انرژی است و نه حتا تا امروز، تعریف درستی از آب دارد. او که سالها در این وزارت لم داد و فرمان صادر کرد، باید بپذیرد که به درد حکومتداری مبتنی بر ارزشهای دموکراتیک و مدرن نمیخورد. از بس این طایفه پررو اند، حتا یک بار در ذهنشان نمیگردد که دستآورد جهاد برای این مملکت چه بود؟ تنها دستآوردش این بود که زندگی را تبدیل به کالای لوکسی کرد که برای اکثریت قریب به تمام مردم، میسر نبود!
Hadi Daryabi
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
