به نظر ميرسد هيچ نقطهي اين ملك مكان امن براي زنان نيست. از تجاوز، قتل و خشونتهاي خانوادگي گرفته تا آزار و اذيت زنان در مكانهاي عمومي كه متأسفانه تبديل به يك فرهنگ شده است، همهروزه اتفاق ميافتد. مردان پير، مردان جوان و پسران زير سن، همه دنبال اذيت كردن زنان و دختران اند. حداقل هركدام ما، همهروزه شاهد دهها مورد آزار جنسي زنان هستيم.
مرداني كه روزانه زنان مردم را اذيت ميكنند؛ شكر همگي مسلمان اند، نمار صبح را در مسجد ادا ميكنند، هر روز حداقل پنج بار نماز ميخوانند و بهشدت از نعمت غيرت افغاني و اسلامي هم برخوردار اند!
گاهي آدم حيران ميماند كه در اين كشور شهيدپرور، تاريخي و مسلمان، چيزي بهنام انسانيت هم وجود دارد يا نه؟
