تمام بدبختی کشور را میگذارند بهدوش رژیم خلق و پرچم. انگار افغانستان و تاریخ سیاسیاش از رژیم خلق و پرچم شروع میشود. قبل از رژیم خلق و پرچم به خانوادهی شاهی توجه نمیکنند که مردم در چه بدبختی بهسر میبردند و خانوادهی شاهی در چه معیشتی! مدیریت متعصبانه، مدیریت کهنه و از درون تهی خانوادهی شاهی بود که نخواست حکومتداری را با به تحولات سیاسی و جهانی همسو و مدرنیزه کند… تا اینکه قدرت بهدست بنیادگراهای تندرو خلق و پرچم افتاد. از آن روزگار تاکنون ما استیم وسط بنیادگرایی و رادیکالیسم…
یعقوب یسنا
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
