مقامهای امریکایی میگویند، چهار طالب را به درخواست رییس جمهور غنی از گوانتانامو به کابل آوردیم و تحویل دولت دادیم.
دولت افغانستان ظاهرا مایل نیست کسی چیزی در این مورد بداند. دولت هیچ بیانیهی رسمی در این مورد منتشر نکرده و توضیح نداده که این چهار نفر حالا کجایند و قرار است چه برخوردی با آنها صورت بگیرد.
در حالی که وزارت دفاع امریکا و سفارت امریکا در کابل دو بیانیهی جداگانه در این مورد منتشر کرده، ارگ اما کماکان خاموش است. اگر خبرنامههای امریکایی نمیبودند، شاید هیچکس چیزی در این مورد نمیدانست.
