رییس جمهور میشنوی؟
تنها دو حرف دارم:
اول، من به عنوان یک شهروند و مأمور در حکومتی که قرار است برای پنج سال آینده، رهبری آن را داشته باشی، تا حالا به دلیل پرداخت نشدن معاشم، آذوقهی زمستان را تهیه نتوانستهام. پس چه ضرورت بود که 150 نفر در سفر پاکستان تو را همراهی کنند، یا اینکه هزینهی این سفر را پاکستانیها پرداخت کردند؟ مگر خودت نمیدانی که یکی از موارد فساد در حکومت کرزی، همین سفرهای بیرون از چوکات و بیهدف مقامهای دولتی به کشورهای خارخی بود که میلیونها افغانی را حیف و میل کردند؟
دوم، مردم میگویند، بهجای این سفرها، اول کابینهات را جور کن و کار را به اهل آن بسپار، بعد هر جایی که دلت خواست برو.
