هراس از نام یک مورخ!
نام یک مورخ در سرکهای کابل سرگردان و بازیچهی سیاست کثیف وزیر، شاروال و حاجی شده است. هیچ کسی نمیداند که پشت پرده چه جریان دارد؟ وقتی نام آیتالله خمینی، فهد، گاندی، دیپلماتهای ایرانی و… در این شهر قابل تحمل است؛ چرا از نام کاتب هراس دارند؟ محور سه نشست شورای وزیران، نامگذاری یک سرک بوده است؛ اما هنوز راهحل روشن داده نشده است. حکومت باید به این بازی حساس و خطرناک پایان دهد. شاید چهرههای کثیف با نیت پلید در پشت این بازی باشند. با همهی اینها، کاتب شایستهی این همه بیمهری از سوی زمامداران نمیباشد.
