علیرغم قمهزدنهای تعدادی بیمنطق وغیرمتشرع- چه زیبا است که بهنام خدا و یاد امام حسین (ع) بهسوی بانک خون امام حسین بشتابید و قطرات خونتان را در راه آن شهید جاوید نثار نمایید، تا نیازمندترین انسانهای مریض از آن بهرهمند شوند.
امام حسین (ع) با تقدیم خونش حیات جامعهی مرده و بیجان را تأمین کرد. تو با تقدیم خونت، حیات انسان منتظر و چشمبراه خودت را تضمین کن.
پیام آن قیام خونین، احیای هویت و کرامت انسانی بود. به انسانهای دربند و اسیر استبداد حیات مجدد داد. تو نیز چون حسین (ع) با خونت حیات سبز یک انسان نیازمند را آبیاری کن. این درخت آسیبدیده و تشنهکام بخشکد. خداوند ازت قبول فرماید. مردان و زنان خیّر و فداکار، دنیا در گذر است و به کس نمیماند.
