بهراستي چرا اشرف غني ديروز فرمان سرپرستي رياست جمهوري را امضا نكرد؟
مادهی «٦٠» قانون اساسي بهوضاحت حكم ميكند كه در صورت غيبت رييس جمهور و معاون اول، معاون دوم رييس جمهور از امور كشور سرپرستي كند.
با توجه به حكم واضح قانون اساسي، فرمان از جانب اشرف امضا نشد. آيا ناديده انگاشتن قانون اساسي و سرپيچي از آن به اين معنا است كه قانون اساسي از اعتبار ساقط و به اصطلاح، قانون اساسي به مثابه «مادر قوانين» ديگر، حتا جوجه هم حساب نميشود؟
با آنكه روز گذشته فرمان سرپرستي در ادارهی امور نوشته و به ارگ ارسال شد، غني ولي آن را ناديده گرفته، هواپيمايش را سوار شد.
قانونپوه سرور دانش كه قانون اساسي را بهدست خويش نوشته، ديروز حتا بهخاطر يادآوري اين نكته به گوش غني، «شوپ» هم نزد؟
