یک دختر ۱۸ ساله در ولسوالی میوند ولایت قندهار خودسوزی کرده و جان باخته است.
یک منبع محلی به روزنامه اطلاعات روز گفت که این دختر دیروز (سهشنبه، ۲۵ اسد) در بازار ولسوالی میوند، خودسوزی کرده است.
منبع افزود که این دختر ۱۸ سال سن داشته است و یک سال پیش ازدواج نیز کرده بود.
به گفتهی منبع، انگیزهی خودکشی این زن جوان خشونت خانوادگی بوده است.
دفتر والی طالبان در قندهار نیز این رویداد را تأیید کرده و گفته است که دربارهی این قضیه تحقیق میکند.
دو هفته پیش نیز در ولسوالی ژری قندهار یک زن خودسوزی کرده و جان خود را از دست داده بود.
انگیزهی خودسوزی این زن نیز خشونت خانوادگی گفته شده بود و در پیوند به این قضیه بستگان شوهرش بازداشت شدهاند.
