تروریزم خوب وبد!!
دومین ایتلاف جهانی علیه تروریزم با مشارکت 40 کشور در حال شکلگیری است. ایتلاف اول 13 سال قبل علیه القاعده شکل گرفت. دومین ایتلاف علیه داعش در حال شکلگیری است. کشورهای غربی تروریزم را به خوب وبد تقسیم کردهاند. این کشورها از کارکرد گروههای مانند طالبان وشبکه حقانی چشمپوشی میکنند. حساسیتی که در برابر القاعده و داعش وجود دارد اگر در برابر طالبان وشبکهی حقانی میبود قطعا این گروهها به این پیمانه رشد نمیکردند. کشورهای جهان همانگونه که علیه گروههای تروریستی ایتلاف شکل میدهند، علیه کشورهای حامی ومنابع اصلی تروریزم نیز ایتلاف شکل دهند. جالب از همه این است که کشورهای حامی تروریزم مانند عربستان وقطر از اعضای ایتلاف علیه تروریزم میباشند.
