سالروز ترور احمدشاه مسعود، در شهر کابل سراسر بی نظمی، هوچیگری، آشوب و بد اخلاقی بود. مراسم دولتی بزرگداشت از مسعود با افسارگسیختگیهای عدهای از پیروانش، با بد اخلاقی و بی نظمی، خراب شد و برنامه نیمه تمام خاتمه یافت و در شهر صدها ولگرد و اوباش، مست و مخمور به کوچهها و جادهها ریخته بودند و با هوچیگری و آشوب از قهرمانش تجلیل کردند. اگر پیروان مسعود همهساله اینگونه کنند، فاصله بیشتری میان مردم و مسعود فقید ایجاد میکنند و تلاشها برای تبدیل کردن وی به نماد مشترک ملی را ناکام میسازد. اینگونه عملکرد، هوچیگری و بد اخلاقی را تبدیل به فرهنگ بزرگداشت از مسعود میکند و این بزرگترین جفا به احمدشاه مسعود است.
Hadi Sadeqi
با دیگران به اشتراک بگذارید
48 دیدگاه
48 دیدگاه
