این لعنتی انتخابات
این لعنتی انتخابات ریاست جمهوری و این لعنتی انتخابات چیها. دیدی که هیچ چیزی برای ما خیر نمیآورد؟ ما همان پاشنهی دروازه هستیم. در جا. یا همان پاشنهی آشیل. لعنت. هی! اصلن ما همگی تقلبی به دنیا امدهایم. ما کلاسکههای قلابی هستیم. انتخابات ما هم سکههای قلابی هست. ما کلا متقلب هستیم. هر یک از ما ذغال زادهایم. کسی خود را غسل تعمید ندهد که حال ادم را به هم میزند. جامعه قلابی. مردم تقلبی. سکههای جعلی. همگی سکههای جعلی هستیم، هیچ کسی حق ندارد که خود را طلا قلمداد کند و دیگری را مس. بس کنید. کلی گفتم. تاخیر پروسه انتخابات، ذاتا خیانت هست. هر کسی که آب اسیاب را پرچیو کند، خیانتکار هست. یک آئینه برداریم و روی سیاه خود را نگاه کنیم.
لعنت بر انتخابات چیهایی که چنین انتخاباتی خلق کرده است.
