محمد اسماعیلخان، یکی از رهبران پیشین جهادی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه اطلاعات روز میگوید که در سقوط پیهم ولسوالیها بهدست طالبان، معامله پنهان و بدی صورت گرفته است و نیروهای ارتش برای حفظ ساحات ناتوان نبودند.
او همچنین با اشاره به مذاکرات صلح میان حکومت و گروه طالبان میگوید که طالبان هیچگاهی به صلح راضی نمیشوند، بلکه میخواهند که از طریق زور بر افغانستان مسلط شوند و نیروهای بسیج مردمی برای دفاع از مردم خود تلاش میکنند.
محمد اسماعیلخان: ارتش ضعف ندارد، معامله «پنهان و بدی» برای سقوط ولسوالیها صورت گرفته است
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
