با عرض سلام !
دوست نازدانهای از من پرسیده شما دولت را انتقاد میکنید حرف شما حرف مردم است یا عقده شخصی علیه رئیس جمهور دارید به جواب آن دوست اینطور عرض میشود، گرچه میدانم بهتر است در شرایط موجود به دنبال علل اساسي باید گشت معلولها فقط ما را وادار به گلايه ميكند چنين است كه آنچه ما در اطراف خود ميبينيم فقط گلايه است. در رسانه هم انتقاد و شکایت درست است در افغانستان هیچکس را به خاطر داشتن فكر و انديشهی آن محاكمه نميكنند اما بی عدالتیها فقر تنگ دستی درد دیگری است که ملت ما به آن دچار اند برادر من از مردم خود جدا نيستم و نمونهی صداقت و صدای مظلومانه آنها بوده و هستم در حاکمیت موجود. يك سازمان عريض بوروكراسي تحت عنوانهای مختلف محاکم سارنوالی پولیس وجود دارد كه تنها يك بخش آن فعال است و آن بخش منافع شخصی مسئولین آيا با تمام اين اعمالي كه صورت ميگيرد با تمام اين خفقان ميتوان جلوي اين نابسامانیها را گرفت آيا در تاريخ شما چنين نمونهای داريد؟ که قوت مسلح قهرمان علیه تروریستان پيكار ميكند و ميجنگد پوزه دشمن را در در ولسوالی حصارک قندوز قیصار فاریاب غور بر زمين ميمالند. اما معاش ماهواره آنها که نهایت ناچیز است به آنها نمیرسد فامیل شهدا سرگردان اند جهت ترتیب وثیقه شهادت باید رشوت بدهند اما با شیوه دیگری زیاد زیرکانه در داخل نظام ما با ترور افكار و عقايد دزدیدن سرمایه ملی روبرو هستيم، به گفتهی عمر زاخیلوال وزیر مالیه طی چند ماه اخیر خساره مالی دولت 5 ملیارد دالر بوده و طی شش ماه اخیر 6 ملیارد دالر غیر قانونی از افغانستان خارج شده آیا حکومت ملامت نیست دوست گرامی سوالات بعدی شما را به زمان مناسب دیگر جواب میدهم همین لحظه فرصت ندارم .
