این دانشآموزان صبح امروز در لیسه فیضمحمد کاتب در شهرک اتفاق دشت برچی دست به اعتراض زدند.
آنها میگویند، با گذشت یک ماه از سال تعلیمی تااکنون کمبود آموزگار و کتاب درسیشان رفع نشده است.
آنها پلاکارتهایی حاوی شعارهایی چون «وزیر صاحب! ما معلم میخواهیم» و «وزیر صاحب! ما کتاب میخواهیم» را با خود حمل میکردند.
دانشآموزان یک مکتب در غرب کابل نسبت به کمبود آموزگار و کتاب درسی اعتراض کردند
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
