همزمان با چهارم حمل، روز ملی مدیریت آب، رییسجمهورغنی بند کمالخان را در ولایت نیمروز افتتاح کرد. این بند در ولسوالی چهار برجک، در ۹۰ کیلومتری مرکز ولایت نیمروز موقعیت داشته و ظرفیت ذخیره ۵۲ میلیون متر مکعب آب را دارد.
بند کمالخان میتواند نزدیک به ۶۵۰ هزار مترمکعب آب به کشور ایران صادر کند. رییسجمهور غنی با تاکید بر مدیریت آب افتتاح این بند را یکی از دستآوردهای حکومت افغانستان خواند.
افتتاح بند کمالخان و امیدواریها از مدیریت آب
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
