انگار تحمل وحدت هزارهها بیش از هرچیزی برای بعضیها سخت است. آنانی که روزگاری در صدد حذف هزارهها از قدرت بودند، حالا توطئههای جدیدی را برای نفاقافگنی به راه میاندازند.
برای باجگیری حاضرند از هر ترفند و نیرنگی استفاده کنند و بعد که به قدرت رسیدند و چوکیها را تصاحب کردند، ما همان هزارهای میشویم که در دههی هفتاد بودیم…
آزموده را آزمودن خطاست! هزارهها بیش از آنکه اسیر احساسات شوند و فریب فرصتطلبان را بخورند، نیازمند حفظ وحدت، هوشیاری و ثبات سیاسی اند. همدلی و ایستادن در مقابل توطئهها و نیرنگهای خاینانه، کمر فاشیزم را میشکند و جرأت توطئه را میگیرد. پاینده باد وحدت و مستدام باد راه عدالت خواهی.
