قضیهی استاد خلیلی باید جدّی گرفته شود!
همانند مورد امرخیل نمیتوان به ارتباط افشاگری مربوط به استاد خلیلی سکوت کرد. اگرچند من هنوز صدای منسوب به استاد را نشنیدهام، امّا این مسأله باید هم از طرف تیم اصلاحات و همگرایی و هم خود جناب خلیلی جدّی گرفته شود.
افشاگری از دوحالت خارج نیست: یا صدا مربوط به استاد خلیلی است. در این صورت، استاد هم همانند برخی از مأموران بلندرتبهی حکومت، در سازماندهی تقلب و خیانت به ارادهی جمعی مردم نقش داشته است. طبعاً مسئولیت وجدانی استاد در پیشگاه مردم به مراتب سنگینتر است. دوم، این صدا مربوط به خلیلی نیست. در این صورت، باید تیم اصلاحات و همگرایی مورد بازپرس قرار گیرد که به جعل و دسیسهسازی علیه سومین فرد بلندرتبهی کشور اقدام کرده و باعث هتک حرمت او و آبروریزی ایشان شده است.
من چیز دیگری نمیگویم. از برخیها که در جلسات استاد گاهگاهی شرکت میکردند، شنیده بودم که ایشان به تکرار میگفته است: رییس جمهور به هر شکلی غنی است، حداقل کمی بیشتر رای دهید تا در فردا ادعا کرده بتوانیم که ما هم در پیروزی شما نقش داشتیم.
نظر شما چیست؟
