مسئولان ولایتی ننگرهار میگویند، در یکی از شفاخانههای ولسوالی خوگیانی این ولایت یک نوزاد توسط خانمی ربوده شده بود که پس از دستگیری این زن توسط پلیس آزاد و به خانوادهاش سپرده شد.
زنی که این نوزاد را ربوده بود میگوید، ۱۲ سال پیش ازدواج کرده اما صاحب فرزند نشده و به دلیل رفتارها و برخوردهای دیگران مجبور به این کار شده است.
این زن باشنده ولسوالی پچیراگام ننگرهار است که در حال حاضر در ساحه چهارصدهی خیبر پشتونخوا زندگی میکند.
آدم ربای نوزاد تازه متولد شده: من این کار را به دلیل ننگ اجتماعی که اولاد ندارم، کردم
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
