در اینکه برگزاری روز «قدس» پروژهای است که با پول «ولایت فقیه» در کابل برگزار میشود، هیچکس شکی ندارد. شیخ آصف هم شکی ندارد. او فقط به اشارهی اربابانش در تهران، روز قدس را در کابل برگزار میکند و پولش را به جیب میزند.
بدبخت اما ماییم که بهدنبال این نوکران ولایت فقیه بهراه میافتیم و علیه اسراییل شعار میدهیم. مگر ما کشتار مردم بیگناه کم داریم که بخواهیم علیه عاملان آن راهپیمایی کنیم و شعار دهیم؟ مگر کشتار دیشب غور هیچ خراشی در وجدان این «رییس شورای علمای شیعه» نمیاندازد که بخواهد علیه آن راهپیمایی کند؟
در اینجا از میان مسافران چند موتر، فقط «هزاره»ها را جدا میکنند و تیرباران میکنند؛ اما این نوکران آخوندهای ایران، در جادههای کابل، شعار حمایت از فلسطینیان و مرگ بر اسراییل سر میدهند.
مردم مظلوم فلسطین در آتشی میسوزند که یک مشت تروریست و وهابی (حماس) در داده است. در اینجا اما شیعهها بهدست همین وهابی و تروریست سلاخی میشوند و رییس شورای علمای شیعهی افغانستان همچنان ساکت است!
