مسئولان محلی در ولایت قندوز تأیید میکنند که یک فرمانده جهادی در ولسوالی علیآباد این ولایت به همراه پسرش توسط جنگجویان گروه طالبان کشته شدهاند.
عصمتالله مرادی، سخنگوی والی قندوز به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد روز گذشته (پنجشنبه، ۱۵ عقرب) در روستای «پلخشتی» ولسوالی علیآباد رخ داده است.
آقای مرادی از این فرمانده جهادی در ولسوالی خانآباد به نام «محمدجان» نام برد و گفت که به محض حملهی جنگجویان طالبان بر او، نیروهای امنیتی نیز وارد عمل شدهاند.
به گفتهی او، در جریان درگیریها میان دو طرف، دو جنگجوی طالبان کشته شدهاند.
گروه طالبان هنوز در این مورد چیزی نگفته است.
ولایت قندوز در شمالشرق کشور از ولایتهای ناامن است که جنگجویان گروه طالبان در بخشهایی از این ولایت حضور و فعالیت گسترده دارند.
