مسئولان محلی در ولایت دایکندی میگویند که در پی وقوع یک حادثهی ترافیکی در ولسوالی خدیر این ولایت، سه نفر جان باختهاند.
ابراهیم انصاری، ولسوال خدیر به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد روز گذشته (جمعه، ۲ عقرب) در روستای «جوزری شلغم» ولسوالی خدیر رخ داده است.
آقای انصاری افزود که کشتهشدگان این حادثهی ترافیکی شامل یک مرد و دو زن میشوند. همچنان به گفتهی او، چهار نفر دیگر نیز در این حادثه زخمی شدهاند.
ولسوال خدیر توضیح داد که این رویداد ناشی از منحرفشدن یک موتر مسافربری نوع «فلانکوچ» از سرک بوده است. این موتر از شهر هرات به طرف ولسوالی خدیر در حرکت بوده است.
او همچنان دلیل وقوع این حادثهی را بیاحتیاطی راننده خواند.
ولایت دایکندی در مرکز کشور از ولایتهای امن است که همهساله رویدادهای ترافیکی در آن بهدلیل خرابی و سختگذربودن جادهها و بیاحتیاطی رانندگان از مسافران و رانندگان قربانی میگیرد.
