جراحی فیسبوک در ارگ ریاست جمهوری
خبرها حاکی از آن اند که فیسبوک یا شبکهی اجتماعیای که در هر کشور از تیراژ بالای طرفدار برخوردار است، در ارگ ریاست جمهوری در خیلهایی از انتخابات تحت جراحی قرار دارد. یکی از دلایل عمدهی این نوع جراحی و حتا تدفین، ناباروری انتخابات و تیم حاکم در قدرت است، که بهدلیل حراس از مردم، در صددند تا پستوهای باقیمانده را نیز به زیر بکشند. حضور فعال مردم مناطق مرکزی، غربی و شمالی کشور در شبکههای اجتماعی، بهویژه فیسبوک، این تداعی را به حاکمان کشور تلقی کرده که ممکن است مجرایی برای فعالیتهای تخریبی باشد (البته نه از نوع انتحار)، یعنی فیسبوک یگانه مرجعی برای اطلاعرسانی تیم اصلاحات و همگرایی برای آرایش بعدیشان در برابر تیم تحول و تداوم خواهد بود. هرچند که شورای امنیت نظام دموکراتیک چنین ایدههایی را در زیر لنگیها و چپنهای سبز و و نکتاییهای رنگارنگ پرورانده، ولی بهدلیل محروم شدن بزهای کوهستان از حق رای و ازدیاد رایهای گوسفندی جنوبی و شرقی، مسدود شدن شبکهی اجتماعی فیسبوک تا اطلاع ثانوی از وضعیت نامشخصی برخوردار خواهد بود. به همین لحاظ، امروز این شبکهی پرطرفدار را در شفاخانه (بیمارستان) ارگ زیر چاقوی جراحی قرار دادهاند. جهت صحتمندی این شبکه از همهی شما پیروان التماس دعا و در صورت مرگ آن، فیلترشکنهایی چون ویبفریر، سایفون، پافین، اولتراسرف و امثال آن جهت تداوی برخیهای بیمار که عاشق سانسور و فیلتر هستند، پیشنهاد میگردد.
