به من مهاجر که در سنین کودکی کشورم را ترک کردم و درک زیادی از افکار عامهی مردم خود ندارم، پاسخ این چند سوال را بدهید تا از معلومات شما مستفید شوم:
– به آنهایی که آقای امرخیل را قهرمان میخوانند، اگر این تقلب به ضرر کمپاین آقای احمدزی میبود و علیه وی، آیا بازهم او را قهرمان و صادق میخواندید؟
– به آنهایی که آقای امرخیل را خاین میخوانند، اگر او بهنفع آقای عبدالله کمپاین میکرد، آیا باز هم او را خاین و وطنفروش میخواندید؟
– آیا ما هنوز قهرمان و خاین را براساس نژاد تعیین میکنیم، نه براساس عمل و آنچه میتواند بهنفع یا ضرر تمام مردم و کشور واحد افغانستان باشد؟
