برچسب: طنز نویسی در افغانستان

وزارت کم داریم

عجله کار پارلمان است؟

خودمان را بکشیم، نکشیم، تصمیم چیست؟

چرا وحدت ملی در عمل مشکل است؟

دل است یا توپ فوتبال؟

وای از خران لجوج!

کابینه نیست، قلینگ مبارک!

مولانای زرد یا فصل‌الرحمان!

یا ستار‌العیوب! رسوایش کن

دزدها متخصص می‌شوند!

کجا می‌روید؟ من مزاح کردم!

پنچرگیری معاصر

دوهزار و چهارده‌ی 2

از من نشنوید!

به پیر به پیغمبر که چین است

از آن بوهایِ آدم خفه‌ می‌کند!

درد دندان و دوای سندان

خدا را شکر که یک کابل داریم

هنوز اول شب است

نه بابا! جای نگرانی نیست