اطلاعات روز: مبارز اتل، سخنگوی فرماندهی پولیس ننگرهار میگوید که در حملهی انتحاری به مرکز توزیع شناسنامههای الکترونیکی تا کنون 12 نفر بهشمول یک نظامی و 11 غیرنظامی زخمی شدهاند.
آقای اتل به روزنامه اطلاعات روز گفت که هشت تن از زخمیان این رویداد پس از درمان ابتدایی از شفاخانه مرخص شده و باقی چهار زخمی دیگر تحت درمان قرار دارند.
او افزود که شمار مهاجمان انتحاری چهار نفر بوده که یکی آن در نخست خودش را منفجر کرده و دو نفر دیگرشان در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شدهاند.
به گفتهی سخنگوی پولیس ننگرهار، نیروهای امنیتی در تلاشاند تا یک مهاجم باقیمانده را نیز از بین برده و وضعیت را به حالت عادی برگردانند.
گفتنی است که حوالی ساعت 1:30 پس از چاشت امروز (چهارشنبه، 27 سنبله) مرکز توزیع شناسنامههای الکترونیکی در ناحیهی سوم جلالآباد، مرکز ولایت ننگرهار هدف حملهی یک مهاجم انتحاری قرار گرفت و پس از آن مهاجمان وارد ساختمان این مرکز شدند.
به دنبال آن منابع امنیتی در این ولایت اعلام کردند که ساحه از سوی نیروهای امنیتی مسدود شده و بیش از ده کارمند این مرکز نجات داده شدهاند.
فرد یا گروهی تا هنگام نشر این خبر مسئولیت این حملهی انتحاری را به عهده نگرفته است.
