نویسنده: عبدالله وطندار
وقتی ملت فریب میخورد، شعار آزادی را باور میکند، به دروغی به نام دموکراسی لبیک میگوید، زنجیر حقوق بشر را به گردن میاندازد و با شیطانهای کوچک و بزرگ دوستی میکند، کار به جایی میرسد که آدم نمیتواند حتا دختر دم بخت خود را خمس بدهد!
آزادی مطبوعات درست کردهاند، انترنت راه انداختهاند، فیسبوک جور کردهاند، بلای موبایل را به جان امت انداختهاند و… تا فقط به یک هدف برسند و آن چیزی نیست جز خالی کردن دلها از عشق اهل بیت. امروز اگر از خمس دادن دخترانِ دم بخت هشت سالهیمان بتوانند جلوگیری کنند، فردا میگویند که اصلا احترام اولاد فاطمهالزهرا، واجب نیست. پسفردا میگویند، جهاد واجب نیست و در فردایی ادعا خواهند کرد که هیچ تفاوتی میان اولاد علی و انسانهای دیگر نیست و در رگهای همهی آدمها، خون سرخ جریان دارد. اینها نشانههای روشن گمراهی اند.
خدایا، تو را به آبروی خاندان عصمت و طهارت قسم، نگذار که در گمراهی هلاک شویم!
