چرخهی فساد!
فساد در جامعهی ما زماني شروع گرديد كه وزير مجبور شد براي گرفتن راي اعتماد به وكيل، بهجاي برنامهی مدون، پول بدهد. وزير براي جبران پول از دست رفته، مجبور است از معينان و رییسان باج بخواهد. معينان نيز براي تعيينات رییسان و روسا براي تعيين آمران و مديران و همينطور ما پيش رفتيم و در فساد غرق شديم.
امروز با معرفي نامزدوزيران جديد به مردم و وكلا، لازم است حكومت وحدت ملي مديريت سالم را به دست بگيرد تا ما باز هم با فاجعهی سيزده سال گذشته روبهرو نشويم؛ اگر نه كانديدوزير مجبور ميشود براي آنكه با عقدههاي وكلا از نظام و از پايان دوران وكالتش روبهرو نشود، به آنها باج بپردازد. خوب است از همين حالا فعالان مدني و دولت بهطور جدي هشدارهايي به وكلا بدهند تا منافع ملي را فداي منافع شخصي خويش ننمايند.
