موجی از نیروهای انتحاری گروه القاعده و طالبان از مدارس پاکستان، به افغانستان سرازیر شده و قرار است در سرمای فصل زمستان، حملات گستردهتری را متمرکز به شهرهای افغانستان انجام دهند.
در این حملات نیروهای امنیتی، مقامهای دولتی، نمایندگان مجلس، بزرگان قومی، رسانهها و گروههای فرهنگی که جنایات تروریستان را تقبیح میکنند هدف قرار خواهند گرفت.
در تازهترین مورد، مزار شریف، امنترین نقطهی افغانستان نیز محور توجه تروریستان منطقهای قرار گرفته و عملیات دهشتافگنی در این شهر نیز روی میز ستیزهجویان القاعده و طالبان است. بر این اساس، روزهای دشواری در پیش خواهیم داشت.
من نگرانم. نگران خودم و شما.
امیدوارم هیچکسی این هُشدارها را سطحی نگیرند، بهخصوص نیروهای بیدار امنیت ملی، پولیس ملی و ارتش ملی. برای همهی ما عمر طولانی و برای دهشت و تروریسم مرگ و نابودی آرزو میکنم.
