13 سال قبل در عصر تکصدایی تنها نشریهی «ضرب مؤمن» در پاکستان چاب و در افغانستان توزیع میشد. حالا آن عصر به پایان رسیده است. فعلا شاهد جامعهی چندصدایی هستیم. تکثر رسانهها یکی از دستآوردهای این فصل است. طالبان نهادهای مدنی ورسانهها را نیز تهدید کردهاند. وقتی همهی مردم هدف و سوژه برای کشتن باشند، خون هیچ خبرنگاری رنگینتر از سرباز اردوی ملی، پولیس و مردم کوچه و بازار نیست. ما همه با هم هستیم. اگر با کشتن ما راحت میشوید، ما هر وقت برای مرگ آمادهایم و از مرگ هیچ هراسی نداریم. اما مطمئن هستم که تفکر طالبانی دیگر در این کشور جایی ندارد.
Shah Hussain Murtazawi
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه
