این انتحار و انفجار چیزی نیست جز پیامدِ رویکردِ رومانتیکِ ما به منافع ملی و سیاست خارجی. تا زمانی که تغییر جدّی یا به گفتهی جعفر رسولی، «جسارتِ معاملهی متفاوتتری» در دستگاه سیاستِ خارجی بهوجود نیاید، هر روز شاهد چنین انفجارها و انتحارها خواهیم بود.
متأسفانه گزارشها میرسانند که انفجار امروز تلفات انسانی زیادی داشته است و هدفش شکریه بارکزی، یکی از نمایندگانِ برجسته و صریحالحن مجلس بوده است. امیدوارم همهی قربانیان امکانِ نجات و درمان داشته باشند.
چه بگویم؟ جز اینکه بنویسم: متأسفم برای سیاستمداران و نخبگانِ ما
