اطالهی رسیدگی کار اداری
گوش حکومت گنده کر
خاک بر سر وزارتخانهها. مرده شوی ببرد ریاستهای عمومی را و کلیه ادارات را. خاک بر سر حکومت گنده و مزخرف. مأموران خبیث و مردار وزارت… به من گفتند: نامههای ارسالی به ادارات از دو و نیم سال پیش هنوز لاجواب ماندهاند. امروز که به یکی از ریاستهای عمومی رفتم، به چشم سر دیدم. مدیر گفت: این کارتنها نامههایی است که از سال 1390 مانده. یک ابولا هم پیدا نمیشود که این مردارها را از ادارات گم کند. گفت: 14 سال مدیر عمومی این اداره هستم. اگر حکومت گنده و خبیث نباشد، این نجسهایی را که در اطالهی کارها، اطالهی دادرسیها، اطالهی فعالیتها و اطالهی برنامههای اداری نقش دارند، چرا در بین یک گودال چاه نمیکند!
همین حکومت چتی و احمق یک اداره بهنام تفتیش دارد. یک اداره به نام مبارزه با فساد اداری دارد و خلاصه ادارات رقم رقم؛ اما حکومت ما خالی از سیستم نظارت، تعقیب و رسیدگی است. حکومت ما مثل خر لنگی است که در گل مانده باشد. ان وزارت اول اگر خر نباشد، نامههای مردم را چرا تعقیب نکند؟ باید اعلام کند: «او برادر! نامههای مرا بفرست». باید به ادارهی مرسل علیه -به اصطلاح این گندهها- بگوید: «او بیادر! جواب بده». حکومتی که عرضهی خدمات را بهخوبی نتوانست تأمین کند، بمیرد بهتر است. این اطالهی کارها را چه کسانی جواب بگویند؟
عرضهی خدمات درست از سوی دستگاه حکومت حق شهروندی ماست. یک سیستم نظارتی صحیح لازم است تا به تمام حقوق تضییع شدهی مردم جواب بگوید. وقتی که مدیر عمومی گفت: نامههایی از سال 1390 هنوز در بین کارتن مانده، من آب یخ بر دلم زدم. گفتم: برو بخیر بعد از یک دهه شاید نامهی تو به مرجع صدور برگردد.
شما را به خدا مردم گناه دارند آقای رییس جمهور؟
