لیلیههای مرکز و پولیتخنیک را برای یک هفته بهروی محصلین بستند تا از اتفاقات سالهای پیش جلوگیری کرده باشند.
دانشجویان یا محصلان که محبان آتشین امام حسین (ع) هستند، آنهایی که حاضرند به قیمت جانشان مراسم عزاداری را داخل دانشگاه برگزار کنند، لطف کنند از سرگردانی آن دانشجویی که جایی برای رفتن ندارند، یا پولی برای مصرف ندارند، جلوگیری کنند. قبول کنید، هیچ ضرورتی به مراسم عزاداری داخل دانشگاه نیست. بهجای مراسم عزاداری یک سمینار علمی دایر کنید و فلسفهی قیام امام حسین را از نظر علمی بررسی و تحلیل و در مورد آن تبادل نظر کنید.
