اشرف غنی احمدزی در تویترش نوشته است، «کابل، پایتخت ماست. ما میخواهیم آن را با یک شهردار صالح/ واجد شرایط و دارای یک ماستر پلان به یکی از بهترین شهرهای دنیا تبدیل کنیم.»
به نظرتان کمی تند نمیرود رییس جمهور؟ به نظر من که رییس جمهوری خیالپردازتر از ایشان نمیتوانیم داشته باشیم. حکومت او اگر بتواند طی 5 سال، تنها سیستم کانالازیسیون شهر کابل را بسازد، کارِ بس بزرگی برای ما کرده است. در حال حاضر دولت افغانستان هرگز قادر به تأمین بودجهی این کار نیست. ببینیم آقای رییس جمهور با این شهردار ایدهآلش چه میکند.
