برای به خاک و خون تپیدن حدود 40 تن از سربازان پولیس ملی در ولایت سرپل، بهشدت اندوهگینم و شرمسار از اینکه کاری از دستم برنمیآید…
احساس درماندگی و ناتوانی در برابر این همه جنایت و این همه جنایتکار مانند موریانه ما را از درون میفرساید.
در این چند سال برای انگیزش حس انتقام و زنده نگهداشتن روحیهی ضدطالبانی تلاشهای زیادی صورت گرفته؛ اما انگار نه انگار که ما ارادهای برای ایستادن در برابر بیرحمترین و خونخوارترین و جاهلترین موجودات روی زمین داشته باشیم…
نیروهای امنیتی کشورم، دست حق به همراهتان باد که از جانتان مایه میگذارید تا با این همه ظلم و انسانکشی، نبض وجود این سرزمین بتپد و مردمی با این همه بیتفاوتی و از خود بیگانگی، فقر و بیعدالتی در زیر این بیرق سه رنگ مرگ تدریجی را تجربه کنند.
