مثلن خیلیها دل خوش میکنند که وکیل اند. از ساعت یازده بجه تا اکنون پشت دروازده دفتر وزیر داخله نشسته که نوبت شان برسد تا جناب وزیر را ببینند. خوب دلیل ندارد وقتی گپات را نمیشود و برای خودت و برای وقتت اهمیت نمیدهد، بروی و خودت را کوچک کنی.
چرا فقط سر ما مردم خود را وکیل وکیل میسازید، اگر جرأت دارید به وزیر داخله و یا کدام وزیر دیگه بگویید آقای محترم من اگر پیش شما بیایم ساعت چند بیایم. سر وقت حاضر نشد دهنش را سرویس کن، برای همین رای میدهی دیگه که به حرف تان اهمیت بدهد.
پ ن: هان اگر این است که در بدل رای پول” گرفتید حق تان است که این گونه تحقیر شوید…
