استقلال
خیلی از آدمها به استقلال افغانستان شک دارند. اما حقیقت این است که ما مستقلترین کشور دنیا هستیم. نه تنهایکه کشور ما استقلال دارد٬ هر قوم٬ قبیله و فرد این سرزمین مستقل هستند. این بزرگترین افتخار امروز ماست. هزاره مستقل از پشتون و پشتون مستقل از تاجک و تاجک مستقل از وزبیک٬ هر قوم مستقل از قوم دیگر هستند. اصلآ ملاعمر و گلبدین هم مستقل هستند. چیزی که در این کشور زیاد هست استقلال هست. اصلا تمام شهروندان مستقل از قانون اساسی و مدنی و هر قانون دیگر هستند. امروز کرزی مستقل از غنی و غنی مستقل از عبدلله و عبدالله مستقل از این هر دو٬ یعنی ما سه ریس جمهور کاملآ مستقل از هم داریم. استقلال شیخ آصف محسنی سر جایش.
اصلآ خود ما از خود ما هم مستقل هستیم. ما انسانهای هستیم که جسم ما و دین ما مستقل از عقل ما و و عقل ما مستقل از شعور و شعور ما مستقل از منطق ماست. غریضهی ما مستقل از عقیدهی ما. مگر این استقلال غنیمت بزرگی نیست اگر ما درگاش کرده بتوانیم؟زنده باد استقلال ما
