منطق مخالفت با تابعيت دوگانه؟
اعضاي محترم پارلمان در مورد تابعيت دوگانه بهحدي تند و غيرقابل انعطاف موضع ميگيرند كه خيال ميكني تمام بدبختيهاي ملك و ملت از تابعيت دوگانه سرچشمه ميگيرند و حاملين آن نيز از زمرهی مجرمين و تبهكاران تاريخ اند!
معلوم نيست منطق مخالفت با تابعيت دوگانه در كشوري كه با بيشتر از ٢٠ كشور خارجي پيمان استراتژيك امضا كرده، در هر وزارت و رياست و… آن برادران عزيز خارجي بهعنوان مشاور و كارشناس تشريف دارند و نزديك به ٥ ميليون نفر از شهروندان آن در كشورهاي مختلف جهان زندگي ميكنند، از چه اصلي پيروي مينمايد؟ مزيد برآن، تهيهی امكانات فني، كمك مالي، آموزشي و حتا تعيين سقف هزينههاي جاري ادارات دولتي توسط همكاران خارجي و بانك جهاني را اصلا بيخيال!
