هرچه که شد… شد؛ انتخابات گذشت. نهادهای مدنی و جریانهای دموکراتیک و مردم، با همه دشواریهای که شرایط افغانستان داشت برای حق رای و شفافیت انتخابات، سهم گرفتند و با کردارهای مدنی شان به جریان سلطهخواهی نشان دادند که دیگر نمیتواند مانند گذشته، قصه سلطهخواهی را دراز کنند… .
فکر میکنم کار جریانهای مدنی و مردمی بعد از انتخابات جدیتر میشود که جلوگیری از سلطهخواهی در قدرت، جلوگیری از قدرت متمرکز در نظام سیاسی، تغییر قانون اساسی و صداراتی شدن نظام سیاسی افغانستان میباشد.
مهم نیست که چه فردی رییس جمهور یا رییس اجراییه میشود، مهم اساسگذاری نظام سیاسی است که غیرمتمرکزگرا و شهروند مدار باشد.
تا جایی، مقاومت برای نظام سازی در جریان این انتخابات، آیدهها و هسته سازی نظام سیاسی نامتمرکز را ارایه کرد؛ اما عملی شدن آن به کردار مدنی شهروندان در جریان حکومتداری پیشرو، ارتباط میگیرد.

Hello mates, its impressive article regarding educationand fully defined, keep it upp alll the time.
Thanks , I’ve just been looking for information approximately this subject for ages and yours is the greatest I’ve found out so far.
However, what concerning the bottom line? Are you certain about the supply?